Plaques Solars en sòl no urbanitzable (Sobre terreny) Opció 2
OPCIÓ 2. Sobre terreny
Tràmit:
PAS 1: Tramitació d’un Projecte d’Actuació Específica
PAS 2: Llicència d’obres
Documentació necessària Projecte d’Actuació Específica
- Memòria justificativa de l’actuació, la seva finalitat i la seva adequació als requisits exigits per la Llei d’urbanisme i el Reglament que la desplega i a les determinacions del planejament territorial, sectorial i urbanístic aplicables, amb el grau de precisió necessari que permeti apreciar aquesta adequació.
- Plànols a escala adequada relatius a l’emplaçament i la situació precisos de la finca o finques on es projecta l’actuació, amb indicació de la seva referència registral i cadastral, la seva extensió i la superfície ocupada per l’activitat i les obres existents i previstes.
- Descripció i representació gràfica dels serveis urbanístics necessaris per dur a terme l’actuació, amb indicació dels existents i dels que calgui implantar, incloses les obres de connexió corresponents.
- Avantprojecte tècnic quan l’actuació comporti l’execució d’obres o, si es tracta d’obres que no requereixen projecte tècnic, descripció i representació gràfica d’aquestes obres.
- Estudi d’impacte i integració paisatgística, elaborat de conformitat amb la legislació sobre protecció, gestió i ordenació del paisatge.
Documentació necessària llicència obres
- Sol·licitud de llicència
- Projecte o memòria tècnica de la instal·lació. Ha de contenir:
- Dades generals
- Descripció actuacions
- Adequació al planejament urbanístic territorial PTPCC
- Adequació al planejament urbanístic sectorial PDU Pla de Bages
- Adequació al planejament urbanístic municipal NNSS Gaià
- Serveis urbanístics afectats
- Impacte i integració paisatgística
- Justificació normativa tècnica
- Pressupost
- Documentació gràfica: plànol emplaçament planejament municipal, plànol emplaçament territorial, plànol planta coberta amb els captadors integrats, plànol alçat i secció acotats integració instal·lació sobre coberta edificació existent.
- Fitxa tècnica de les plaques
- Assumeix de la direcció de l’obra
- En cas de tractar-se de projecte i assumeix no visats, s’haurà d’aportar la declaració responsable dels tècnics que signen.
Observacions
El procediment de tramitació d’un Projecte d’Actuació especifica consta de:
- Presentació de la documentació a l’Ajuntament
- Tramitació: informació pública, informes sectorials, aprovació prèvia Ajuntament i aprovació definitiva Comissió Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central.
- Notificació de la resolució del Projecte d’Actuació Específica
Un cop s’ha aprovat definitivament el Projecte d’Actuació Específica l’interessat ha de sol·licitar la llicència d’obres en el termini d’1 any:
El procediment per l’obtenció de la llicència consta de tres fases:
- Sol·licitud
- Tramitació (pot incloure el requeriment de documentació per part de l’Ajuntament)
- Resolució
Fins la resolució i obtenció de la llicència no es poden iniciar les actuacions.
La llicència urbanística estableix el termini màxim per iniciar i finalitzar les obres.